ПЛАН РАДА ПРОЈЕКТНОГ ТИМА Еко – школа  
План – садржај и активностиВредновање и праћење  
ВремеАктивностиНосиоци активностиИндикаториНосиоци активностиВреме
Август 2024.Израда Годишњег плана рада и анализа радаКоординатор тимаИзрађен план рада, анализиран план радаКоординатор тима и чланови тимаАвгуст 2024.
Септембар 2024.Подела задужењаЧланови тимаФормиран тим, подељена задужења, написани планови радаКоординатор тима и координатори пројекатаСептембар 2024.
Током годинеПројектне активностиЧланови тима, ученици, наставнициУрађене пројектне активности по плануЧланови тимаТоком године
Током годинеПромоција пројектних активностиКоординатор тима, чланови тима, ученици, наставнициПромовисане су пројектне активностиКоординатор тимаТоком године
Јануар  и јун 2024/2025.Писање извештајаКоординатор тимаНаписан извештајКоординатор тимаЈануар и јун 2024/2025.
                   Општи подаци о пројекту
Назив„Еко – школа “
Врста/карактерМеђународни пројекат
ТрајањеСептембар – јун
Кратак описПројекат ће обухватити низ активности везане за исхрану , климу , воду , животну средину – према упутству координатора на нивоу државе
Општи циљевиУпознавање ученика са климатским променама Неговање глобалног мишљења ђака да имају дубоко и нијансирано разумевање света у коме живимо у вези са опасностима од климатских промена Упознавање ученика са последицама глобалног загревања, ефектима стаклене баште и сл. Уочавање разлога, последица и решења у вези са климатским променама Уочавање значаја обновљивих извора енергије, умањења угљен-диоксида Развијање креативности Развијање свести о томе шта сваки појединац може учинити у свом окружењу да допринесе умањењу последица климатских промена и очувању биодиверзитета Развијање свести о здравим стиловима живота и здраве исхране Потстицање ученика да брину о свом окружењу и заштити животне средине  
 АктивностиВременски период  
   Карбонски отисак – вештачка интелигенцијаСептембар – мај
   Дан чистих руку  Октобар
 Дан водаМарт
 Дан планете земље  Април
ГрупеУченици седмог и осмог разреда
Резултати и исходиЈачање свести о значају климатских промена на глобалном и локалном ниво , значају правилне исхране Сарадња међу ученицим Панои у ходнику школе
ОдрживостС обзиром на то да за пројекат нису потрбна финансијска средства локалне заједнице, ризик да се исти не реализује је минималан.
Учесници из школеЗорица Ђурић – екокоординатор , ученици , наставници актива природних наука