| Општи подаци о пројекту | ||
| Назив | „English Projects“ | |
| Врста/карактер | Школски пројекат | |
| Трајање | Током целе школске године | |
| Кратак опис | Пројекат ће обухватити низ активности у вези са школским и ваншколским активностима и интересовањима деце. Сваки од пројеката траје између три и пет недеља. | |
| Општи циљеви | -Упознавање ученика са општим вокабуларом и појмовима -Мултикултурална освешћеност -Развијање критичког мишљења -Комуникација и сарадња -Развијање креативности -Компијутерска писменост | |
| Специфични циљеви и задаци | Активности | Временски период |
| Припрема за реализацију и прва недеља рада | -Одабир/обавештавање ученика за учешће у пројекту -Упознавање са циљем пројекта и начином оцењивања (у неким случајевима) -Упознавање ученика са планом рада везаног за одређени пројекат | Током школске године |
| Прва недеља | -Дефинисање пројекта -Одређивање форме и вокабулара | Током школске године |
| Друга недеља | -Дискусија на тему везану за пројекат -Издвајање закључака – Који подаци и елементи су потребни за остваривање пројекта -Упознавање са апликацијом https://www.youtube.com/ и видео материјалом из градива | Током школске године |
| Трећа недеља | -Проналажење података и материјала – Шта изабрати за адекватну тему -Упознавање ученика на који начин у свему учествују други ученици широм света – претрага сајта | Током школске године |
| Четврта недеља | Израда заједничког или индивидуалног паноа-предмета | Током школске године |
| Пета недеља | Рефлексије ученика – Какви су утисци и мишљења након одрађеног пројекта | Током школске године |
| Групе | Ученици првог, другог и четвртог разреда | |
| Резултати и исходи | -Јачање свести о значају -Развијање свести о томе шта сваки појединац може учинити у свом окружењу да допринесе побољшању свог свакодневног и школског живота (лична и социјална одговорност) -Сарадња међу ученицима -Сарадња наставника -Постери, панои и радови у школи -Упознавање ученика са аутономним учењем | |
| Одрживост | С обзиром на то да за пројекат нису потрбна финансијска средства локалне заједнице, ризик да се исти не реализује је минималан. | |
| Учесници из школе | Габријела Поповић, наставница енглеског језика и књижевности | |