| ПЛАН РАДА ПРОЈЕКТНОГ ТИМА Еко – школа | |||||
| План – садржај и активности | Вредновање и праћење | ||||
| Време | Активности | Носиоци активности | Индикатори | Носиоци активности | Време |
| Август 2024. | Израда Годишњег плана рада и анализа рада | Координатор тима | Израђен план рада, анализиран план рада | Координатор тима и чланови тима | Август 2024. |
| Септембар 2024. | Подела задужења | Чланови тима | Формиран тим, подељена задужења, написани планови рада | Координатор тима и координатори пројеката | Септембар 2024. |
| Током године | Пројектне активности | Чланови тима, ученици, наставници | Урађене пројектне активности по плану | Чланови тима | Током године |
| Током године | Промоција пројектних активности | Координатор тима, чланови тима, ученици, наставници | Промовисане су пројектне активности | Координатор тима | Током године |
| Јануар и јун 2024/2025. | Писање извештаја | Координатор тима | Написан извештај | Координатор тима | Јануар и јун 2024/2025. |
| Општи подаци о пројекту | ||
| Назив | „Еко – школа “ | |
| Врста/карактер | Међународни пројекат | |
| Трајање | Септембар – јун | |
| Кратак опис | Пројекат ће обухватити низ активности везане за исхрану , климу , воду , животну средину – према упутству координатора на нивоу државе | |
| Општи циљеви | Упознавање ученика са климатским променама Неговање глобалног мишљења ђака да имају дубоко и нијансирано разумевање света у коме живимо у вези са опасностима од климатских промена Упознавање ученика са последицама глобалног загревања, ефектима стаклене баште и сл. Уочавање разлога, последица и решења у вези са климатским променама Уочавање значаја обновљивих извора енергије, умањења угљен-диоксида Развијање креативности Развијање свести о томе шта сваки појединац може учинити у свом окружењу да допринесе умањењу последица климатских промена и очувању биодиверзитета Развијање свести о здравим стиловима живота и здраве исхране Потстицање ученика да брину о свом окружењу и заштити животне средине | |
| Активности | Временски период | |
| Карбонски отисак – вештачка интелигенција | Септембар – мај | |
| Дан чистих руку | Октобар | |
| Дан вода | Март | |
| Дан планете земље | Април | |
| Групе | Ученици седмог и осмог разреда | |
| Резултати и исходи | Јачање свести о значају климатских промена на глобалном и локалном ниво , значају правилне исхране Сарадња међу ученицим Панои у ходнику школе | |
| Одрживост | С обзиром на то да за пројекат нису потрбна финансијска средства локалне заједнице, ризик да се исти не реализује је минималан. | |
| Учесници из школе | Зорица Ђурић – екокоординатор , ученици , наставници актива природних наука | |